dag 2: en vän

Jag har många vänner jag skulle kunna skriva om. Men jag tar Helena eftersom hon är den personen jag kommit närmast och har mäst minnen med. Vi har kännt varandra hela livet eftersom vi är småkusiner och går i samma klass. Men hela dagis och hela lågstadie så tyckte jag bara att hon och dom andra tjejerna i klassen var kostiga och inte alls som mej. Så jag hade bara killvänner under den tiden och trivdes väldigt bra med det. Men sen när jag börja 7an så ändrades allt. Vi blev jätte bra vänner och var med varandra hela tiden. Men samtidigt så bråkade vi nästan hela tiden. Men sen i 8:an så blev det bara bättre och bättte. Och nu i 9:an så är vi jätte tajta. Är med varandra iprincip hela tiden. Har jätte kul tillsammans och bråkar nästan aldrig. Helena är en sån person som jag verkligen litar på och kan prata med om exakt allt. Och jag hoppas att vi ska vara vänner en lång tid framöver. Älskar dej ♡

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild på dig Alexandra :)

2013-03-28 @ 17:51:04
URL: http://janssoon.blogspot.com
Postat av: lena

naww gulle! de du skrivit stämmer på pricken! finns här för dej när du behöver prata! älskar dej! <3

Svar: Älskar dej å! <3
Alexandra gustavsson

2013-07-09 @ 00:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0