Dag 1: om dig själv

Ja alltså egentligen så hatar jag att skriva om mej själv, men ska försöka :) Jo att som alla vet så heter jag Alexandra (Johanna) Gustavsson, mörk röd/brunt halvlångt hår, 165 cm lång, jätte mörk blåa ögon. är 15 år (snart 16) och bor på Föglö. jag älskar skärgården, och trivs verkligen inte i stan, men det är något jag måste vänja mej med eftersom jag tyvärr är tvungen att flytta dit om ungefär exakt 5 månader. jag gillar att köra snöskoter, crossmoppe, vara på sjön och umgås med mina fina vänner. jag bor med min pappa, storebror och hans flickvän. Min mamma dog i cancer för snart 4 år sen, kan nästan säga att hela jag förändrades efter det. Jag är en person som är väldigt envis, står för det jag säger och ganska självsäker. Fast det inte märks så mkt, så är jag väldigt blyg. Men det har blivit mkt bättre sen jag var liten. Har haft ganska svårt med skolan, mina betyg har inte varit så bra. Men har klarat mig igenom 9 år snart. Mina framtids planer just nu är att stå ut dom här 2 sista månaderna och höja betygen så mkt som möjligt så att jag kommer in på vård. något jag längtar som mäst till just nu är att få åka till Spanien 9 maj och kolla på f1, så man får komma bort ett tag. Och sen sommaren såklart! Jag är helt enkelt en sån som tar dagen som den kommer och lever livet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0