5.3-2013

Hej. Ha int orkar skrivit på ett tag nu för de är så mkt som hänt och jag ha int orkat tänka på något annat. Hoppar hit pch dit mellan 2 svåra val som båda betyder att jag kommer att måsta såra någon. Men sånt är livet. Man lever bara en gång och livet går vidare fast man vill eller inte. Men de mästa börjar iaf bli bättre. Den här veckan ser ganska normal ut imorgon kanske jag åker till stan me en kompis för lite tjej snack å shopping. Å onsdag har jag extragympan, torsdag städa borgen. Och fredag borgen antagligen. Alltså ganska chill. Klockan e snart halv 1 så jag borde egentligen sova men kan int eftersom jag sovde 3 timmr förut idag. Men ska försöka en gång till nu. Puss ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0