jeu

Om det är nån som undrar vrf jag aldrig skriver något längre, så e de för att jag int mår så bra just nu. De e en massa saker som tränger sig på, som jag int ens själv har kommit underfund med vad är enu. Mår helt enkelt inte bra. Tänker på helt onödiga saker som jag int ens bode sitta å tänka på mera & sitter å tänker tillbaka på tden då man hade allt å alla man behövde. Gör saker som e helt jävla dumma å som jag int borde göra. Är arg å irriterad hela tiden och vill inte vara hemma. Vill bara nån stans långt borta där man kan vara ifred och bara njuta av livet. Att gå runt och försöka vara glad hela tiden men att verkligen inte vara det på insidan är hämskt, Känns som att mitt liv bara åker mer mot botten för varje dag som går å jag kan inte göra något åt det. Men vem fan sa att livet skulle vara enkelt att leva?

Kommentarer
Postat av: Emma

finns här för dej dag som natt <3

2013-07-08 @ 23:28:10
URL: http://emmlasemla.blogg.se
Postat av: alexandra

Tack. Älskar dej <3

2013-07-08 @ 23:40:27
URL: http://theblueyes.blogg.se/
Postat av: lena

H.O.P.E (hold on, pain ends)
du behöver bara slå en signal!

2013-07-09 @ 00:47:01
Postat av: Ulla-Karin

Det är synd att du mår dåligt, men jag kan förstå att det är jobbigt för dig ibland. Håll ut, det blir bättre. Du ska se att det reder upp sig med studieplats till slut. <3

2013-07-09 @ 06:36:06
URL: http://ullakarin.blogspot.com
Postat av: alexandra

Tack! <3

2013-07-09 @ 07:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0