Måsta skriva av mig ♥

Hur svårt livet en blir, så kommer ingenting någonsin bli svårare en när du lämnade mig. men tack vare dej så vet jag att jag är stark nog att klara av allt! det värsta som kunde hända har ju hänt. varför lämnade du mig så tidigt? varför finns du inte här nu när jag skulle behöva dej som mest? jag har så mycket jag skulle vilja säga till dig. men ist så måste jag tänka tankarna i mitt huvud, drömma att du var här, och gåta mig till söms. du förstår int hur jävla mkt jag saknar dej! det som gjorde mig starkare var nog tanken som kom upp i mitt huvud varenda kväll, "mamma, jag ska leva för dig!" Jag saknar dig så otroligt mycket! Jag älskar dej♥

Kommentarer
Postat av: emmlasemla

men gulle <3 du gör så att jag gråter nu oxå ;) älskar dej <3 <3 <3

Svar: Tihi <3 <3
Alexandra gustavsson

2013-02-10 @ 19:11:21
URL: http://emmlasemla.blogg.se
Postat av: emmlasemla

<3

2013-02-10 @ 19:21:44
URL: http://emmlasemla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0