ajaj

Tjena! var på hälsokontroll idag. och det visade sig vara som jag trodde, mina tonsiller är helt svullna. så imorgon måste jag till hälsovårdaren å ta ett hals prov och se va det visar, för om jag sku bli förkyld nu så sku det täppa till helt och då e de jätte farligt. men det var inte bara dåliga saker 2 bra saker å, jag har växt 2 cm och gått ner 15 kg på 4 månder! det känns ju helt underbart! fick dessutom godkänt på enegelska och fysik provet! på torsdag blir de å åka till tandläkarn och se om jag får bli av me tandställningen nån gång, sen måst jag köp en ny telefon. och på fredag är det slalom som gäller hela dagen, eller ja jag åker no pulka, för dom där backarna ser lite för läskiga ut för mej som e så klumpig :3 men nu ska jag dricka kaffe och se på en film. <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0