HOHO

HÄÄÄÄJSAN!! har varit en ganska så br dag . hadde matteprov, och det kändes för jävla bra att lämmna in det.:)
och på gympan sku vi springa runt banan, men jag och Diana fick gå för vi var sjuka.  och när vi kom i slutet av banan så sa Diana: men om du låtsas rammla här så alla ser dig så kommer dom tro att du har jätte ont. så slipper  du va med på gympan! och jag trodde hon menade allvar så jag gjorde som hon sa. och så var det mycke halare en va jag trodde. så jag halkade ganska hårt ikull och skrapade upp hela sidan av benet xP  HAHAHAHA!!
Har legat å sovit 3 timmar nu. ;) så när pängarna på bordet e slut så e de bara att gå å lägga sig igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0