HELGEN!!

Har varit en ganska så nice helg endå,
Fredag: skola, hem och sen for jag till borgen 7. hade riktigt kul med helena o. vicki! sen hem 1 och sova.
Lördag: Inte så mycket på dagen, men på kvällen for jag på kallas till tirri och patricia.♥ och fick 3 rätters middag, riktigt gott, och sen en fortsatt trevlig kväll, och sen sovd emma och jag i deras gest stuga :)
Söndag: vaknade halv 9, for hem och sen kyrkan, sen 3 timmars lektion, och vi fick världens snyggaste bibel. den är turkos ;) och sen när jag kom hem for jag till raffe o. yvonne, och sen till Harry och ulla ♥ och nu har vi ätit 3 rätters igen, och kollat på Gustavsson tre trappor upp :) nu beck och sen sova.
GODNATT! :)  ♥♥♥♥
tycker om den här bilden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0