arg arg arg... :@

Blir så förbannat trött på att folk skriver att nån har svikit en och att den är en idiot jag litade på dig, och så vidare.. de är så jävla onödigt att lägga in ett inlägg med kränkande ord, dikter, texter, videos,musik och allt! man kan fan hålla det för sig själv eller prata diret med den personen eller en kompis förälder eller vuxen... facebook är inte till för en massa skit snack.. kränkningar, sorger och problem... ingen vill veta att nån e en idiot eller ett cp.. och jag riktar inte detta till en person på facebook utan flera av mina vänner. och jag är faktiskt inte ensam om att tycka detta.. det är så jävla onödigt. fasst man kanske har svårt hemma eller bråkat med någon så ska det inte behöva gå ut över andra.

Kommentarer
Postat av: Viola

Höhöhöm... Jag skrev faktiskt saker om mig själv. Iof skrev jag att jag har lust och strypa en männsika, men det efter var att jag inte kunde och att jag inte ville såra någon...

Har själv skrivit ett liknande inlägg på facebook..

Reagerar eftersom detta kom preciis efter..

2011-11-04 @ 18:09:03
URL: http://bjorsbodatjejerna.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ta det som du vill...

2011-11-04 @ 18:38:23
Postat av: Anonym

btw. tyckte ej att de verkade så

2011-11-04 @ 18:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0